Traveler_Mom 1prensesannesiiii İthal mal olduğu için hepsinin fiyatı artıyor. Ne zamanki yurtdışından almak yerine kendimiz üreteceğiz o zaman zam falan olmayacak. Ama o günlere gelir miyiz bilmiyorum 🤷♀️
Gulcemom Ayse_nur21 500 grm trendyold sma 2 aldım 3 paket 800 gr tanesi 120 tl geldi şimdi aldım sma optpro aldım