Kumsal25 valla bende oyleydim mama alirken baktim para bitti eşime diyorm para verde az daha alim dedm o hep beter benden.bir sey olmaz 50 tl den diyor bezi de biraz stok yapim uygun yer bulmam lazim dolar gibi yukseliyor her şey.niye fazla para verm ki zaten cocugun ihtiyaclari bitmek bilmiyor.cocuktan kendimize sira gelmiyor🤦🏻♀️