Uykucu Benimde kızım kafasını çarptı çok şiş ve çok morarmisti doktor gözlemleyin hareketlerini dedi uyumasinda bir sıkıntı yok ama 2 saate bir kesin kaldırın soru sorun dedi sizin miniginiz küçük henüz birde fışkırarak kusarsa hemen gelin demişti çok geçmiş olsun Rabbim şifasını versin