Normalden fazla uyuyorsa uyandırın dedi doktor, 2 gün önce de benim oğlum düştü 5 aylık :( fışkırarak kusma, gözlerde kayma fazla uyuma gibi belirtiler olursa tekrar getirin doktor. Korkmayın ama saat geçmiş baya . Geçmiş olsun birdaha olmaz inşallah