Avci-1 ben 12den 21den hesaplamiyorum. 30 günlü ay var 31 günlü ay var. Eğer hep aynı gün oluyorsanız -1 +1 değişme oluyor demektir. Tabi bu normal bir durum ama en sağlıklı hesap döngünün kaç gün sürdüğü oluyor. Genelde 27 gün olur. Periyot günlüğünü kullanabilirsiniz bunun için kolay oluyor takip etmek. Ve bu arada geçen ay 20sinde olduysaniz daha gecikme olmamış demektir. Muhtemelen yarin öbür gün adet olursunuz.