Berfin_kayacan Hayırlı Geceler Anneler 3 gün önce 2. Bebişim dünyaya geldi yani ikinci doğumum oldu ilk doğumumdan 2 yıl geçti ne yedim ne içtim hatırlamıyorum hiç bebeğimin gazı oluyor sürekli ki benimde öyle o yüzden ne yiyecem şaşırdım ne yesem bebeğime ve bana dokunmaz yan etkisi en az olan gıdalar ne? Yemek atıştırmalık sebze meyve içecekler neler tüketebilirim acaba
Merveensarelisa Berfin_kayacan Benm 39 gün oldu hala bsy yiyemiyorum hep açım yani hep açlıktan ağlıyorum ne yiyorum tavuk çorbası sebze çorbası yayla çorbası yemek olarak fırında tavuk patates patates yemeği tavuk haşlama pilav makarna meyve hepsi gaz yapıyor sadece ayva yiyebiliyorum su gaz yapıyor kaynatıp ılık içiyorum çikolata kahve çay gaz yapıyor tuketmiyorum rezene çayı humana çayı kimyon çayı içiyorum her öğünden sonra bir çay kaşığı toz kimyon yiyorum üstüne bir bardak su yoğurt yiyemiyorum süt ürünleri gaz yapıyor domates gaz yapıyor tahin helvası yiyorum pekmez yiyorum yumurta yiyorum bu kadar
Sunshinemom Berfin_kayacan süt yogurt,bulgur,nohut,kurufasülye,mercimek,çiğ soğan,pırasa,karnıbahar,brüksel lahanası,lahana.. bunlar gaz yapar dedi doktorum. İçicek olarak hoşaf tarzı seylee iyi geliyor.
mucizem_200921 Berfin_kayacan 3 aylık olduk bugün herşeyi yedim sdce acı yemedim bi bardak kimyon rezene çayı içerdim hiç birşey yemezseniz bebeğin sütüne de besin gitmez vitamini almaz benim doktorum kısma herşeyi ye dedi çnkü yemezsen ilerde 6 aylık iken bille içeceğin su yine gaz yapar
tenceretavakuskana Berfin_kayacan uc ay kola kahve portakal yemedım sadcee ıkısındede bu gaz ısı bırazda sans ısı bebege gore degısıyo dıkkat etmeknıstyosanız bı sure mercımek portakal kola kahve uzak durun cıps vs baharatındanda gaz oldugunu soyleyen vardı az az yersınız gaz yaprsa bırakırsınız
Berfin_kayacan Sunshinemom anladım çok teşekkür ederim 💕bazen şekerim düşüyor gibi oluyor kakaolu kek felan yesem gaz yapar mı acaba
Sunshinemom Berfin_kayacan ben yiyorum kakaolu kek sütsüz. Süt yerine sade soda koyuyorum.süt alerjimiz var biizm ama o yüzden:)
mucizem_200921 Berfin_kayacan bn hepsini yedim kuzum özelikle beyaz üzüm cennet hurması şeftali herşeyi mandalina muz😂allah ne verdiyse bulgur felNda yerim hatta şuan kuru fasulye nohut yerim
mucizem_200921 Berfin_kayacan dokunur canm ilk yediğinde bazı şeyler ona göre tüketmezsin ama ztn ikinci yemende vücudu alışmış olur tatlım bende korkmuştum yemem etmem dedim doktorum ye besinleri al ki sütün olsun dedi ztn yesende yemesende bu çocuğun gazı olck demişti cnm
Berfin_kayacan tenceretavakuskana mandalina yiyorum da yapmadı galiba dediğinz gibi biraz şans işi kızımda hiç gaz sıkıntısı çekmedm ama erkekler daha gazlı olur derler ondan dikkat edeyim dedim
Berfin_kayacan mucizem_200921 doğru söylemiş ben de kızımda yemiştim rahat rahat masaj da yapardm kızıma sürekli o yüzden gaz sorunu yaşamadım çok şükür ama erkek bebek gazlı olur derler o yüzden şimdi biraz korktum dikkat edeyim dedim
tenceretavakuskana Berfin_kayacan tesadufte olablır ama cıdden erkek bebekler daha gazlı bend ekızımda aslında ne bulsam yedm ama bunda yemesemde o gaz var
mucizem_200921 Berfin_kayacan hiç korkma cnm korktuğun başına gelir tam bilmiyorum ama yengeminde kız o hiç bişey yemez bebeği gazlı cnm
minikyavrumm Berfin_kayacan yemek olarak mercimek kuru fasulye tuketmeyin birde kimyon çayı içebilirsiniz süt arttırma ve gaz azaltma özelliği var