Tecrübeli anneler bi el atın. 2 aylık bebeğim var ilk çocuğum. Uyku konusunda çok sorun yaşıyorum. Sorun da şu; gece çok şükür ki sabaha kadar 2 kez uyanıyor sadece. Sabah 7-8 civarı uyanıyor tüm gece bezini doldurduğu için bezini değiştiriyorum uykusu açılıyor haliyle bazen 9 da tekrar yatırıyorum uyuyor bazen de öğlen 1 e kadar ne yaparsam yapayım uyumuyor . Bazen gün içinde emzir koy emzir koy uyurken bazen de hamakta salla salla uyumuyor. Nerde yanlış yapıyorum kaçta yatırmalıyım gece uykusuna gündüz nasıl bir uyku düzeni uygulamalıyım? Bu arada gaz sorunu var ama kolik vs değil masajla pışpışla gazı kolayca çıkıyor. Uyuyamamasının sebepleri arasında gaz olduğunu düşünmüyorum