Kek Estağfurullah ne demek…Evet yaklaşık 3-4 gün sürdü ateşli olduğumuz zaman uykuya meyil vardı en zamanki ateş gevti normalde gece hiç uyanmazlar , bir hafta kadar eziyet ettiler…Gündüz kucak istediler gece uykusundan sürekli uyanıp ağladılar..Normalde iştahlı bebeklerde biberonlu bile zorla verdim..