Oğlum 3 yaşında henüz tuvalet eğitimine başlamadım. Kaka yaptıktan sonra kaka çiş yaptıktan sonra bazen çiş diyordu. Son zamanlarda bez takmayı reddediyordu. Az önce ben mutfaktayken bezini ve pantolonunu çıkarıp koridora kakasını yapmış. Yanıma gelip kaka dedi çıplak görünce şaşırdım babası çıkardı sandım. Koridorda ne göreyim bezi ve pantolonu yanında da kakası. Şoka girdim çok sevindim kendi başına çıkardığına ve çömelip yaptığına çünkü poposu temizdi öyle yapmış olmalı bezinde de kaka yoktu. Islak mendille alıp klozete attım oğlumla beraber o da sifonu çekti by by yaptık kakaya. Aferin dedim artık hep buraya yapıcaz falan ama henüz tam konuşamadığı için cevap yok tabi sadece dinledi.
Peki ben şimdi ne yapmalıyım? Tuvalet eğitimi hakkında en ufak fikrim yok. Sadece doktorun dediği çıkaracaksanız bir daha asla takmak yok