Deletedmom_61 artık hiç emmiyor diyebilirim. Geceleri bir kere alıyor emiyor ikinciye zaten göğsümde süt olmuyor. Bizim baştan beri sıkıntı oldu sütüm hemen gelmedi sarılık oldu mama kullandık tabi haliyle biberonla verdim. 26 günlükken 13 gün yoğun bakımda kaldı orda iyice azaldı sütüm sürekli sağdım hastaneye getirdim. Şimdi 2 ay 6 günlük sadece biberon alıyor bide arada keyfi isterse 2-3 dk emiyor.