Merhaba….Möllers balık yağı kullandım daha doğrusu şişe yarılanmadan üç ay doldu bile dördüncü ay çekine çekine verdim oğluma sonrasında veremedim kapağını açalı uzun süre oldu diye… bana küçük şişeli memnun kaldığınız balık yağı önerebilir misin ???