13aylik oğlum işaret parmağını kullanmıyor diye arkadaşım otizm olabilir diyor çocuğum ismine bakmiyordu şimdi bakıyor alkış bay bay gel gel yapiyo attı anne baba hadi gel abla diyor ablasıyla oynamayi çok seviyor saklambaç cee e gibi oyunlar oynar oyuncaklarını fırlatarak atar legolarla oynamayı sever biseyi ağlayarak yaptırıyor diye çocuk gelişim okuyan arkadaşım otizm olabilir diyo 14ylik bebek anneleri sizde durumlar nasil