VLDAN Herkesin inancı kendine tabii ama niz şöyle yaptık. Anneannem tebihte 40 ihlas suresi okudu 1 tas suya. O tesbihi attı tasdakş suya. 40 gül yapragı - 40 tas - içi cıkarılıp yıkanmış yumurta kabıgu ile 40 kabuk su - makas - altın yüzük. Bunlar 1 tas suyun içindeydi. Bebeği yıkadık sonra bu tasdaki suyu kevgir ile bebeğin üzerine döktük 3 seferde. Ama yıkayan dısında bebeğe kimsenin eli değmeyecek. En son temiz 3 tas su döktük kelimesi şehadet getirdik. Aynısı bana da yapıldı. Bende o gün banyo yaptım abdest aldım. Bebeğin kullanılmış bütün eşyaları yıkamaya attık. Misafirliğe gittik 🤭🤗