Kızlar selam, 5.5 aylık bebeğim var ve ahşap beşik kullanıyorum yatak odasında. Ama artık içine büyük gelmeye başladı oğlum. Daha odasını da ayırmak istemiyorum çok küçük. Uzun süre kullanabileceği, yatak yanı olarak da kullanabileceğim ne önerirsiniz? Park yatak mantıklı olur mu? İki kademeli olanlara mı baksam? Bir de malum fiyatlar çok uçtu 2. El düşünüyorum. Araştırıyorum fakat bulamadım henüz aklıma uyan bir şey🥺