OzlemDoganay Kızlar merhaba. Oğlum 2 ay 4 günlük ve dün akşamdan beri burnu tıkalı foş foş ediyo sürekli serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum 10dakika sonra yine doluyo rahat nefes alamıyo ve sesi de değişmiş bebeğimin resmen grip oluyo. Evde yapabileceğim bişeyler var mı acaba rahatlaması için? Çok şükür ateşi falan yok ama huysuz da değil
OzlemDoganay ilknurcelik öyle huysuz olmayıp ateşide olmayınca mikrop yuvasına sokmayayım dedim perşembe günü zaten kontrolü var gidicez de belki evde bişeyler yapılabilir mi acaba diye düşündüm kuzum.