Canss3535 https://imgyukle.com/i/kdJWD1 prima 2 numara kullaniyroz bebeğim 6 kilo bez 8 kilya kadar ama neden kızarıyor ki acaba
Adar_-mommy Canss3535 benim bebeğim de 6 buçuk kilo 3 numara bez kullanıyorum bence sizde 3 numara alın
Bedsssss Canss3535 bende aynı durumu yaşadım canım benim oğlumun da 3 aylık 3 numara neredeyse küçük gelecek artık az tombigiz :) 2 numaradan 20 1 numaradan 8 adet kaldı