babyandmom1 Kızım dün 2 tane menenjit aşılarını oldu. Ateşini dijital ile ölçünce 36.5 koltukaltından 37.8 hangisine güvenmeli?
Kurtlarkuslaralemi babyandmom1 koltukaltı daha güvenilir bence bizde menenjit acısından sonra enfazla 37 buçuk oldu biraz ıslak bez koydum geçti calpol verin 6 saatte bir.
Defne42 babyandmom1 Koltuk altı sıcaktır zaten 37, 5 üstü ateş sayılır internette yazıyor kaç derece olması gerektiğini vücut bölgeleri sıcaklığı farklıdır
babyandmom1 birtutamsac bende öyle düşünmüştüm ama dün gece uyuyor diye hep alından ölçtüm orada hafif yükselince calpol verdim bir sıkıntı olsa fark edilirdi değil mi?
babyandmom1 Nisan12 teşekkür ederim bende öyle düşünmüştüm ama dün gece uyuyor diye hep alından ölçtüm orada hafif yükselince calpol verdim bir sıkıntı olsa fark edilirdi değil mi?
birtutamsac babyandmom1 huzursuz olur ya da ağlardı sıkıntısı olsa bi şekilde belli ederdi, geçmiş olsun
Nisan12 babyandmom1 Evet evet bebeğiniz huzursuz olur zaten ama özellikle uyurken koltuk altından bakın bide avuç içleri yanıyor resmen