Seda0651 bebeğim erken doğdu ve ilk günler biraz emip yoruluyordu, doktor da yaşıtlarını yakalaması için emzirdikten sonra sağıp biberonla ver dedi.. 3-4 ay öyle yaptık.. bi dönem meme reddi oldu ama sonradan aklı başına geldiğinde memeden ayrılmıyorlar zaten. Şimdi çok şükür yaşıtlarımızdan 1-2 ay öndeyiz 🙏🏻