Ben kuru fasulye , nohut harici herşeyi yiyorum. Açıkçası yesekte yemesekte bebek gaz oluyor o yüzden kendimi kısıtlamıyorum. Birde kış sebzelerinin çoğu normalde bizler için bile gazlı . Onları da yemesem aç kalırım herhalde çünkü geriye pek bişey kalmıyor . 😌