Kizlar 8 aylik oglum var ek gida konusunda elimden geldigince cabaliyorum ama kendimi yetersiz hissediyorum sanki bakamiylrum ek gida konusunda biseyler olmuyo kafasindayim ilk cocugum bide her kafadan bi ses cikiyo tam bi kusak catismasindayim kaynanam ne ugrasiyon ver cicibebe at mamasina seker yesin kalksin diyo ben intermetten surekli aman farkli seyler yesin diye pankekler tostlar vs deniyorum vitaminli ici dolu seyler yedirim istiyorum ama niye kendimi eksik hissediyorum cozebilmis degilim ya 😔😔