Elife_unal Arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğimin diş kemerlerinde hafif beyazlık var sanki diş çıkaracak gibi 2 3 yerinde sizce diş mi çıkarıyor çok erken değil mi ya
Rmkbk Elife_unal dişleri diziliyordur ama çıkardığını zannetmiyorum bizimde o zamanlarda şüphelerim vardı 4 ay 13 günlük çıkmadı yerini hazırlıyor olabilir
brnykt O beyazlıklara diş incisi deniliyor daha dş için erken. Dişin geldiğini özellikle damağın kabarmasıyla anlayabilirsiniz kabarıklık yoksa diş gelmiyordur. 2,5-3 ayda salya da artar bu da normal ve ellerini keşfetmeye başlarlar.