Alperinannesiii Kızlar 1 hafta önce kan vermiştim 1.20 çıkmıştı bugun regl 2 gün geçti test yaptım silik dedigimiz çizgi çıktı geç döllenme mi oluyor bu regl geçtigi zaman testte koyu çıkması gerekmez miydi
laliko35 Alperinannesiii ama siz regl tarihiniz geçmeden kan vermişsiniz niye geç döllenme diye düşünüyorsunuz anlamadım şuan kan verseniz gebelik varsa kan da çıkar
tontisbebegim Alperinannesiii ben gecikmenin 9. Günü öğrendim zar zor belli olan çizgiyle. Hayırlı olsun 😍
Alperinannesiii _tospikannesi ben ilk gebeligimi de öyle ögrendim ama daha regl 1 hafta vardı canım şuan regl 2 gün geçti daha koyu olması gerekmez miydi
Alperinannesiii tontisbebegim öyle mi canım geç döllenme o mu oluyor 😊 inşallah bakalım kan veririm yarın ben kan da çıkmayınca regl ommayı bekliyordum bugun de 2 gün geçince test yapayım dedim