SANANE_ONANE71 kızlar mamalar aldı başını gidiyo biz aptamil kullanıyoruz ama pahalı sizin uygun fiyata aldığınız memnun kaldığınız önerebileceginiz bi mama var mi acaba?
Eski9 SANANE_ONANE71 nerde oturuyorsunuz eğer istanbuldaysaniz anpa gross markette dışardan daha uygun bez ve mamalar 110 TL Bebelaca geçtik bizde aptamilden ama yine zamlanmistir yarın gidip alacağız yine 😥
Azatsmommy SANANE_ONANE71 bebelac ve bebelac gold güzel canım yanı şuan sanırım zamlı mamalardan en uygunu bu. Oğlum 18 aylık doğduğundan beri bu ikisini dönüşümlü kullandk güzel yani tavsiye ederim bende 1.2 aya birakmayi düşünüyorum mamayi bakalm
SANANE_ONANE71 kubra2608 sma bende kullandım yarısı da dolap da duruyo yaramadi bebegime cok saol canim