Meryeyl Kızlar merhaba 19 gün önce doğum yaptım.emziriyorum,emzirirken sade soda içebilir miyim ? bebeğe gaz yapar mı? bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
TheBaby Meryeyl Maden suyudur o canım. Soda asitli olur o yasak. Maden suyu tabiki içebilirsin. O doğal mineral asit değil içindeki
Meryeyl Ada_Deniz tamam o zaman bende içeyim.biraz kararsız kalmıştım,bebeğim de gaz sancıları oluyor.rezene kimyon çayı içiyorum, ama yinede oluyo
Ada_Deniz Meryeyl ah ah o gazdan me çektim ben bacım Allah yardımcın olsun ne yaptıysam faydası olmadı bol bol kimyon dök gaz yapan şeylere çikolata çok gaz yapıyor süt ve süt ürünleri ay ben bir araştırdım. Herşey gaz yapıyor yemeZsen ee süt olmuyor ilk zaman böyle işte inş sizin ki kısa sürer bu gaz olayı ben 1 yıl çektim 🥺
Meryeyl Ada_Deniz inşallah ilk kızımda hiç gaz problemi yaşamadım. Bunda gaz sancısı hemen oluyor.emzirirkende en canım tatlı çekiyor
Bsrkk Meryeyl normalde yapmaz ama içiniz rahat etmesi için 5 dk kadar hafif gazının azaltması için bekleyebilirsiniz 🙂