Anneler merhaba 5.5 aylık kızım var 6 aylık olmak üzere ikinci çocuk. Büyük kızımda uykuyu hiç sevmedi hala sevmez. Bu minik uykuya düşkün ama şöyle söyleyeyim uykusu geliyor uyuyor ama çok kısa uykular sürekli uyanıyor 2 aylıktan beri böyle. 30 dk uyku uyuyor bazen 45 dk nadir 1 saat ve uyandığında hala uykusu oluyor ağlıyor kulak çekiyor gozleri kaşıyor vs. Yani neden kısacık uyuyor anlamıyorum huy edinmiş sanki. Bu hep böyle sürer mi düzelir diyorlar büyüdükçe ama emekleyip ayaklandigi zamanda böyle olursa napacagim ben 😢 çok yoruluyorum gündüz herşeyi hızlı hızlı yapmaktan her yerim ağrıyor. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyor bu arada gündüz uykularından bahsediyorum gece şükür iyi yine uykusu.