Merhaba arkadaşlar bebeğim şu an 1 aylık son iki haftadır aşırı ağlamaları ıkınmaları mama ve meme emerken kendini geriye atmaları ve özellikle beslendikten sonra huzursuzlanmaları var. Doktorumuz reflü ve alerjiden şüphelendi mama da yediği için Özel alerji maması verdi denememiz için. Perşembe akşamından beri alerji mamasına geçtik mememi çok az emiyor diyet yapmaya başla bir iki gün sağ at sonra emzir dedi şu an sadece alerji mamasını içiyor alerjisi varsa huzursuzluğu vs ne zamana azalmaya başlar ? Kaçak durumu olmuyor çünkü şu an sadece alerji maması içiyor. Kakası sanki mukuslu gibi ama kan görmedim