Emzirdigim dönemler burnuna damlatiyordum hapsurup hemen cikariyordu , kayinvalidem demisti banada , ama suan emzirmiyorum fizyolojik su ile temizliyorum bi iki damala sıkın hapsurukla gelir , ter temiz oluyor eskileein bazi soyledikleri cok dogru bence 😊