Kızlar benm oğlumu ben ilk iki ay çoğunlukla sola yatıdrım ve hafif kafatasında eğrilik oldu ama gittikçe azalıyor sanki bgn doktora götürdüm normal çocuk doktoruna boyununda eğrilik var dedi yani kafasını yamuk tutuyormuş ve sağa çok çevirmiyor inş geç kalmamışızdır falan dedi çok moralim bozuldu aynı durumu yaşayan ve çöZen varmı ve benm farkettiğim bir durum değil buarada