Filiz_mrt07 Doğumunun 2.günü yaptırdım canım ben.,şuan 16 günlük bebeğim ve göbeğinden bile erken iyileşti çok şükür🙏🏻Oğlum hiçbir sıkıntı ve acı hissetmedi herhangi bir anestezi ve sedasyon almadı,1ay daha bekleseydik anestezi gerekiyordu eşim beni ikna etti ve iyiki diyorum şimdi