Deletedmom_14 Merhabalar, kızım için oto koltuğu arayışındayız. Sizin kullanıp memnun kaldığınız marka ve modeller nelerdir acaba?
Fenty Deletedmom_14 Joie every stage aldık tavsiye ederim. Tam yatar değil ama rahat yatabileceği kadar yatırabiliyorsunuz.
QueenMom__ Deletedmom_14 Avionaut Glider Isofix Comfy 9-25 Kg kullanıyoruz 20 aylık çok ta memnunum 🌸😊
Fenty Deletedmom_14 Hayır yok aslında çokta önemli bir özellik değil yani tercih meselesi tabii ama ben gerek duymadım.
QueenMom__ Deletedmom_14 dönme derken koltuğu gidiş yönünün tersine takmak mı 😊 doğru anladıysam o yok, bide sanırım o şekil yenidoğan dönemi koltuklarında var diye biliyorum 🤗
Deletedmom_14 Fenty ilk bebeğim olduğu için o özelliğin olup olmaması önemli mi ben de bilmiyorum açıkçası, yani beslerken filan çevirince kolaylık sağlar gibi geliyor ama bilemiyorum tabiki, teşekkür ederim yorumunuz için🌸
Deletedmom_14 QueenMom__ yok hayır öyle değil, seyahat esnasında yana dönebiliyor bazı koltuklar onu kasteddim🌸
Fenty Deletedmom_14 Rica ederim, gidip görerek alacaksınız ki ben öyle yaptım detaylı özelliklerini yada ne gerekiyor anlatırlar size zaten.
Deletedmom_14 alinsmom1 anladım, sağolun açıkçası ben de bilmiyorum ilk bebeğim olduğu için kullanım kolaylığı sağlar mı acaba diye düşünmüştüm dönme özelliğinin olmasının. Sizin gibi söyleyenler var kullanıp tecrübe edenlerin. Tekrar teşekkürler🌸
Deletedmom_14 Cinar2502 teşekkür ederim🌸dönme özelliği var mı acaba? Olup olmaması önemli mi tecrübelerinize göre?
Cinar2502 Deletedmom_14 bence önemli değil, önemli olan tek şey bebeğin güvenliği ve rahatı. Cybex biraz pahalı ama çok güvendiğim bir marka. Kesinlikle tavsiye ederim. Bu arada dönme özelliği yok
Eski9 Deletedmom_14 joie every stage aldık indirimdeyken e bebekten çok memnunum çok rahat yatışı falan çok çok iyi.