Kizlar bugün 7.gunumuz memeye düşkün mızmız saat başı kalkan bir çocugum vardı (14 ay 20 günlük) ilk gün çok zordu ahh ağla ağla ama dayandım onun için sonra maşallah ikinci gün istemedi uyandı ama alışmış 14 aydır uyanmaya tabii şuan çok daha iyiyiz 7 gündür gece emmesini ve emerek uyumayı bıraktık darısı isteyenlerin başına zor değil önce annenin hazır olması gerekiyor Muş ben onu anlamadım ve tabi eşim o olmasa bilmiyorum daha zor olurdu her zamanki gibi yine yardımcı oldu haydi bence isteyen karar veren bu gece cesaret etsin