mağzadan uyku tulumu aldık ilk bebeğim çok bi fikrim yok 2,5 tog aldık üstünde oda ısısına göre içine belirleniyomuş görevlide o şekilde söyle ısıya göre içine zıbın yada uzun kollu dedi doğru sanırım demi bide evimiz ısısı şuan 22 derece sabaha karşı düşüyo tabi bu gece içine ne giydirsem uzun kollu zıbın mı acaba oğlum 8 aylık bu arada 🙏