Kızlar uçak yolculuğu yaptık bir sıkıntı yaşamadık. Ama 1 günlük yola gitmeyi planlıyoruz arabayla. Öyle çok huysuz bir çocuğum yok. Hatta arabayı ve etrafı izlemeyi seven bir çocuğum var. Bir gece bir yerde konaklayıp öyle devam etmek istiyoruz yola. Bu şekilde yapan var mı? Nasıl geçiyor yol? Emzirme vs nasıl yaptınız?