Biz de öyleydik. Dişimiz çıktı
yaklaşık 3 ay çektik bu durumunuyanıkken emmedi.
Ama şöyle zaten 5.-6. Aylarda 1,5 saatte 1 saat uyuyordu uyurken emziriyodum böylece 3 saate tekabul ediyodu. Bezi iyiyse için rahat olsun 🙏 biz bi de yaz ayına denk gelmiştik su veriyodum susuz kalmasın diye
- ay atağının da etkisi olmuştu tabi 3,5 aydan 7 aya kadar yaklaşık çektik ama vazgeçmedim.
şimdi meme görünce koşarak geliyor
önceden attırıyodu kendini ağlıyodu ben de eşime estetik falan yaptıralım diye dalgasını geçiyordum hatta 😂