Oykulum Kızlar gece yatarken bebeğinize ne giydiriyorsunuz havalar çol sıcak ama kısa kollu giydirip uyutmaya da korkuyorum iki aylık henüz
Sevim07 Oykulum kışa veya uzun kollu zıbın altında birşey yok bide müslim.ile örtüyorum. Mersinden selamlar:)
Mineltoygar Oykulum 15 günlğk oğlum bu zamana kadar uzun kolluudu ama bugece başlayacağım kısa kolluya içine sadece atlet üzerine yarım kol bodi, altıma da incecik patikli giydireceğim ev 28 derece çok sıcak
Kzimveben Oykulum uzun kollu pijama takımı giydiriyorum ayakları açık üstüne ince battaniye ortuyorum gece terliyor böyle iyi oluyor
Dilek3737 Çok ince penye varsa onu giydurun uzun kollu bend. Tam o aşırı sıcaklar çıkmadı ağustos sıcağı falan. O zamn anca yatar tişörtle. Benim fikrim bu yönde
AmineHafsaninAnnesi Benim kızım 6 aylık. Kısa kollu zıbınla uyuyor sadece. Aşırı sıcak bir evim var malesef :/
Smrenes 4 aylık bebişim var kısa kollu kısa bacaklı tulumuyla yatıyor üstüne de müslin örtülü evim sıcak terliyor geceleri..
AmineHafsaninAnnesi Oykulum bebeğiniz çok küçükmüş ama daha :) tek kat çok ince tulum giydirin en azından. Eviniz sıcak oluyor mu? Üstünü örtmenize gerek kalmaz veya en azından ince müslinle örtebilirsiniz sıcak ise
Brsa Biz kolsuz zibinla uyuyoruz 😁 3 ay bir haftalik evik cok sicak en ust kat oldugu icin butum sicagi yiyoruz
Eymenimmm Çok sıcaklarda sıfır kollu zıbın yada kısa kollu zıbın serin olursa çorap bildiriyorum sadece 80 günlük evim çok sıcak çift taraftan güneş aliyir