Betulice ay tesekkur ederim cok guzel anlatmissiniz 🙏🏼 pekmezi ne kadar verebilirim yeni baslayacagiz. Bide yemek yapiyorum sicakken kavanozluyorum dediniz ya guzel fikir peki çıkarınca direkt isitip veriyorsunuz demi bozulmuyor dolapta. Kemik iligine de baslayacagim evet. Tel sehriye de vermedim onu da yazayim kenara yarin bir onu deneyeyim olmadi nasil veriyorsunuz peki. Salca kullanmiyorum nasil yapiyorsunuz sehriye corbasini. Bide yemeklere ne kadar kiyma kullaniyorsunuz acaba. Cok soru sordum kusura bakmayin 😊