3 ay 10 günlük. Yenidoğan göz muayenesi sorunsuz geçmişti çok şükür. Ama bir haftadır gülerken yüzüme bakarken tek gözünü kırptığını fark ediyorum. Bazen belli aralıklarla yapıyor bazen belirsiz aralıklarla yapıyor. Birine göstereceğim zaman da yapmıyor aksi gibi. Sonra ben çocukta sorun arıyor oluyorum. Doktora muayesinde soracağım ama yine de götürsem mi bilemedim. Hava çok soğuk burnu tıkalı.