BurcuKucuk ya ben var ya direksiyona geçmiş insan değildim. Kontak nasıl çevrilir bilmezdim. Ama trafikten korktuğum için çok dikkatliydim. İlk derste ilk defa araba kullandığıma şaşırmıştı hoca. Sonra da çok çabuk ilerledim yaptım tabii. Ama olacağı varsa oluyor. Benden önce anne kız vardı. Geçemez gözüyle bakarken ikisi de geçmiş. Bana kesin gözüyle bakıyordu ben kaldım. Sonra tekrar ders almamız gerekiyor ya. Arabaya bindik gittik hatasız L park yaptım. Hoca bana bi çıkıştı. Ne diyeyim şimdi ben sana, kesin gözüyle bakarken gittin daha ilk parkurda kaldın filan diye 😅😅 cidden bi dur kalk yaptım bir de L park yapacaktım ki kaldım. Bir de ben de öğretmenim. Komisyondaki adam dedi ki L parkta müfettiş var. Müfettişi geç, parkuru tamamlamana gerek yok başlangıça dönelim ara sokaktan. Ama ben kaldım 🥲🥲