merhaba kızlar, cuma gunu doğum yaptım. Bebeğim kuveze alındı. Sebebi akcigerinin bir tarafında büyük boyutlu hava kisti varmış. Bu kist sebebi ile çok fazla sağlıklı nefes alamadığı ve çok zorlandığı için kuveze alındı. Başına böyle durum gelip kuvezden çıktıktan sonra yaşadıklarını anlatmak isteyen var mı? Sütümü sağmaya çalışıyorum henüz tam gelmedi. İnşallah sağ salim kucağıma alırım bebeğimi. Hem duanızı istiyorum hem de yaşadıklarınizi dinlemek istiyorum.