esrapoyrazege Merhaba kızlar yenidoğan bebeğimde gözlerinden su akıyor ve iltihap gibi sarı sarı çapaklar oluyor bu durumu yaşayan var mı acaba ? Henüz doktora gitmedim ama ilk çocuğum endişeleniyorumda niye böyle oluyor diye durmadan akıyor gözü
46Seyma46 esrapoyrazege Arkadaşımın bebeğinde olmuştu göz damlası verdi doktor. Birde sütünle silebilirsin demiş ama her doktor bunu onaylamıyor tabi
Gurbetciannee0506 esrapoyrazege Herşeyi doktora giden anne olmak istemiyorum demenize takıldım ilk bebek diyorsunuz tecrübeniz yok neye göre gitmek istemiyorsunuz anlamadim. Sağlık bu ihmale gelir mi ? Bahsettiğiniz konuya geleyim 4 aylik oğlumda bende aynı şeyleri yaşıyordum göz kanaları tıkalıymış yaşına kadar takipliyiz geçmezse ameliyat dedi. 2 ayda bir kontrol ilaçlar vs. Ayrica kulaktan dolma anne sütünü damlatma vs yapmayın kaş yaparken göz çıkaranlardan olmayın.
mhafsa esrapoyrazege profilimde bu konuya dair attığım bir fotoğraf var ona bakmanı tavsiye ederim bende yaşadım ilk iki ay neredeyse çocuk doktoru (3 tane) ayrı ayrı bilgi aldım kontrol ettirdim İstanbul’dakine mesaj attım onun ekran görüntüsü var doktorun bana dediği süt damlatmam ve çay ile bekletmek daha sonra gözün burnun olduğu uç kısmından aşağı doğru çok bastırmadan masaj yapmamdi devam eder ise 3 aydan sonra tekrar kontrol ettirmemi söylediler eğer geçmez ise de yazdığı damlayı damlatmami söyledi damlaya gerek kalmadı çok şükür
mhafsa esrapoyrazege ayrıca doktor Mustafa aydın insatgramdan bakarsanız hem orada gönderilerin altından numara da paylaşıyor muayenesi biraz pahalı ünlüler bile çocuğunu ona götürüyor ama numarası ile wpden her türlü soruyu cevaplıyor haberiniz olsun
esrapoyrazege 46Seyma46 ya ben sütümle sikiyorum banada eczaneciimiz söyledi ama çok bir işe yaramadı sizce doktora götürsem mi öyle herşeye doktora giden anne gibide olmak istemiyorum ama
sevilayalp benim bebeğiminde öyle idi gözyaşı kanalları tam gelişmediği için oluyor canım zamanla geçer inşallah
esrapoyrazege Gurbetciannee0506 haklısınız bende doktora gitmeye karar verdim zaten böyle olmayacak yoksa
Nurdanesila Bende böyle birsey yaşamıştım doktorumuz suyu kaynat ve sonra ılıt temiz bir bezle pansuman yap bir kaç gün geçmezse damla veririm demişti bizim su ile geçti şu an 2.5aylik ara ara hala olur ve kaynamış ılımış şu ile silerim gözünü
Babybus_ 1 aylık benimki de 5 gunlukten beri var ilacta geçirmedi malesef goz muayenesi grldi orda soylicem ebe bana cayla pansuman dedi bide
Irmakprensesinannesi Babybus_ masaj yapın göz burun yan kısmına capaklanmainin olduğu boşluğa 2 dk hafif bastırarak masaj yapın göz doktorumuz söylemişti pınar tıkanıklığı için
Babybus_ Angel00 evet cogi zaman açamıyor surekli siliyorum😥 cok zor ama gordukce üzülüyorum ebe sezeryan dogim sonrasi normal dedi ama yine de endiseleniyorum 23 nde goz kontrolu var bakalım ne dicekler
Irmakprensesinannesi esrapoyrazege süt le silem falan yapma sakın ben çok denedim salaklık yapıp göz doktoru çok fazla kızmıştı çocuk doktoruna gotur göz damlası verecektir gecmesse pınar tikanikligidir ozaman masaj yapıyorsun doktor sana gosterip
esrapoyrazege Irmakprensesinannesi aaa çok teşekkür ederim bu aaatten sonra sadece masajı denerim zaten diğerlerini doktora gidip öğrenicem
Gzdzeynep esrapoyrazege benim kızımın yenidoğan döneminde olmuştu damla kullanmıştık 2 günde iyileşmişti. hattageçen hafta yine oldu bu sefer doktor göz yakmayan bebek şampuanıyla yıkayıp kaynamış soğumuş suyla silin dedi ama iyileşmede o şekilde yine damla kullandık yine ikinci günde iyileşti. çok geçmiş olsun.
esrapoyrazege Gzdzeynep bizede damla verir o zaman çok büyük ihtimal genel olarak hep damla yazmışlar