ireeemaydogduuu_78 Doğumdan sonra 1 hafta poponun üzerine oturma dedi doktorum. 10. Günde benim için her şey normaldi. Tuvalete gitmek, gaz yapmak hiç sorun olmamıştı. Doğumdan 2 3 saat sonra çok rahat yaptım. Ama üşütmemeye dikkat edin. Sürekli çorap giyin. Yeleksiz, ceketsiz gezmeyin. Terleyince hemen üzerinizi değiştirin. Bol bol yürüyün evin içinde. Geçmiş olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah. 😊