irva teşekkürler canım 😊aynen kızımda çok seviyor hayvanlari bugün bi arkadaşımın evinde vardı kahkahalar atıyor o hareket ettikçe😁 camdanda güvercinleri izlerken sevinç çığlıkları atıyor bizde alalım diye düşündükte bir soruyum dedim besleyenler var mi diye🤗