Hilaldgsn Siyahii en azından bari bi aldık desinler ayıp yani ben seni etiketleyip yazdım kimse de bişey yazmayınca direk yorumda yazdım bilsem özelden atardım
elalya2412 Siyahii yok artık ya ne biçim insanlar var ama suç yoruma yazanda kusura bakma canım çok sinir oldum ben burda.
elalya2412 Siyahii ben kod istedim özelden attılar bana hep yani yorumda yazma amacı neyse… alanlar değil yazan suçlu canım.