BiBusesin Kızlar hangi markanın kolajeni önerirsiniz? İnternetten bi bakayım dedim bi sürü farklı kolajen var hangisini alsam bilemedim var mı kullanıp tavsiye edebleceğiniz bi kolajen? yardımlarınızı bekliyorum 🤓
Woody BiBusesin Ben dw emzirme bitince direk başlamayı düşünüyorum. Iyice artmadan alabilirsem alsam çok iyi olacak. Bekleyeyim
Egurbuz20 BiBusesin biz collogenforte aldık canım sahte çıktı ve 200 liralık hiç açılmamış 2 paket sahte kolojenin oldu iade etmek istedim ama sürekli oyaladılar
Egurbuz20 BiBusesin instagram dan en son yavuzmerve19 öneriyordu işin garibi ilk kuzen aldı denedi koca koca haplar saçlarım canlandı covit geçirdikten sonra halim yoktu kendime geldim dedi sonra bi eczaneye soruyoruz sahte bunlar kesin yani diyor kuzene soruyoruz ne bileyim psikolojikti herhalde iyi geliyor gibiydi o zaman diyor 😀
ceyoo27 BiBusesin Collanexi deneyebiirsin ben bi sürü marka denedim en verim aldığım bu oldu hem saçımda hem cildimde hem tırnağımda etkisini gördüm
pocimom ceyoo27 üBu çok iyi bi kolajen cidden içerik olarak diğerlerinden daha önde hem c vitamini hem glutatyon içeriyo
BiBusesin ceyoo27 Siz söyleyince baktım hediye krem kampanyası da varmış :) bunu alayım o zaman peki mideyi rahatsız ediyo mu midem hassas bazı kolajen takviyeleri ağrıtabiliyomuş
Babybloom BiBusesin ben eeose kullanıyorum, emzirirken de kullandım doktorum onay vermişti. Saç ve tırnaklarıma inanılmaz iyi geldi. Cilt içim zaten pek bir problemim olmadığından nasıl etki etti anlayamıyorum