kutgun Lulemom eğ 22 23 derece 2.5 tog içerisine sadece atlet giydiriyorum sizin tog değerinde giydirecek olursam ince pijama takımı giydirirdim sabaha karşı soğuk çünkü
irva Lulemom 23 / 24 derece ben hep uzun kollu zıbın giydirdim geçen sene 0.5 tog kullanıyordum.Erkek çocuğu çok terliyordu.Deneyip bakabilirsin ısı durumuna canım.
Lulemom irva evin içi kaç derece sizin. Bu 0,5 25-27 derece içinmiş de bizim ev 22-24 derece. Yine de kısa kol zıbın mı giydirmem gerek acaba
Lulemom Woody 0,5 tog 25-27 derece içinmiş. Ama bixim ev 22-24 derece. Yine de zıbın mı giydirmem gerek
Lulemom Woody 0,5 tog 25-27 derece içinmiş. Ama bixim ev 22-24 derece. Yine de zıbın mı giydirmem gerek
Lulemom kutgun 22-23 dereceye 2.5 tog çok değil mi. Oda vardı ama üzerinde daha düşük derecs yazıyodu.
Lulemom Mys01-01 lcwden aldım. Ben 1 tog alacaktım ama yoktu. 2.5 togda çok kalın olur diye 0,5 aldım
Mommsf1 Kızlar evin derecesi kaç olmalı oglumun burnu tıkanır devamlı sanırım dogal gazda ayarı yapamıyoruz cokmu sıcak oluyor yda nemmi cok bilmiyorum sizce kaç derece olmalk
MelekSubasi Lulemom Evet genelde daha sıcak evler veya havalar icin olur 1.5 tog giydirip icine kadife pijama giydiriyorum ama evin icin 21 22 derece oluyor gece
Purpura26 Lulemom Hangi marka uyku tulumu? Ben owli kullanıyorum 21-24 derece olanı aldım. Normal kıyafetiyle yatıyor. Terleme olmuyor. Yatak odamız 21 derece oluyor
Lulemom Purpura26 lcwdan aldım. 0,5 25-27 derece yazıyor 1 tog alacaktım ama yoktu. O yüzden 22-24 derece için ince mi oldu ki diyorum da