Deletedmom54544 kullanım olarak üstü cam masalar güzel oluyor. Boya olanlar bir süre sonra soyulmaya başlıyor çünkü. Hem de temizliği de çok kolay. Büyüyen masalar genelde ortadan açılıyor ve açmasanız bile orta kısım toz pislikle doluyor. Sürekli o kısım kararıyor, sık sık bıçakla temizlemek zorundasınız. Eğer bulursanız tavsiyem yandan açılan masa alın. Sandalye olarak da kesinlikle deri sandalye alın. Çünkü mutfak sandalyesine bir şey dökülme riski çok yüksek ve derilerden hemen çıkıyor. Önerim yok ama bunlar benim deneyimlerim. Gönlünüzce bi masa bulursunuz umarım ☺️