eylusko_ Kızlar bebeğim 3,5 aylık yüzüstü yatırınca kafasını kaldıramıyor ağlıyor sadece iki üç parmak kadar kaldırıp tekrar yüzünü yere koyuyor normal mi bu durum çok üzülüyorum
Prenses_annesi22 eylusko_ cnm normal zamanla olucak bırsey bu benım kızım ellerın ustunde durmaya 7 aylık basladı her bebegın gelısımı farklıdır.Endıselenme sürekli yuz ustu bırak bı muddet yuz ustu kalsın sonra cevır 4 saatte bır tekrarla yada her gun tekrarla yormadan fazla alısacaktır kasları daha gelismemıstır
Mircet eylusko_ normal kuşum bebeler zora gelemiyor ama sen ağladı diye yatırma bol bol yüzüstü yatır kasları gelişsin ilgisini çeken şeyler köy önüne
2guzelinannesi eylusko_ yok elleeinden tutunca kaldiriyormu. Bazi cocukalr yuz ustu durmayi hic sevmez
eylusko_ Prenses_annesi22 inanın 1 dakika bile yüz üstü durmuyor çok ağlıyor istemiyor buda normal mi ?
birmelekannesiiio eylusko_ normal her bebek farklıdır bazısı 2 aylıkken bile basını kaldırır dik tutar bazı bebek geç yapar bunda sorun yok
eylusko_ birmelekannesiiio anne olmak zormus ilk bebegim korkuyotum boyle yakamayacak diye daha kucuk olupta kafasini gogsunu dimdik kaldiranlar var
eylusko_ 2guzelinannesi evet evet ellerinden tutunca kaldırıyor kafasini . elinden gelse kalkıp yürüyecek. ama yüzüstü yatınca kafasını kaldırmıyor ağlıyor
2guzelinannesi eylusko_ demekki istemiyor sende yataga vs degilde dizine yatir yus ustu kucaginda gezdir
Prenses_annesi22 eylusko_ normal cnm bılmedıgı ıcın alıscak zmanla onune dkkt edıci seyler koyarsan aglamaz sıkılınca aglıyorlar bzmkıdr oyleydı durmak ıstemezdı 5dk bıle durmazdı zmanla sonra duruyorlar gec olsun guc olmasın fzlada zorlama 1 ay sonraya kendı yapmaya baslar bzmkı 15 aylık olck bu ay sonu yenı tutunup kalkıyo aynı ayda olanlar yuruyp mesela ama kfama takmıuorm elbet yurıcek vs.Akışına bırak
33883388 eylusko_ Benim kızımda oyle yüzüstü durmayı gic sevmiyor Ama sirt ustu yatinca kendiliğinden kaldiriyor kafasini