yi günler arkadaşlar biraz içimi açmak istiyorum..
Doğumdan sonra ağır zamanlar geçirdim pskolojik olarak halada geciriyorum..7 aylık oldu bebeğim ama benim problemlerim gecmiyor iç daralmam var çok yoğun yaşamıyor gibiyim sanki kaygı bozukluğum vardı zaten üzerine bide bunlar geldi çok kötü hissediyorum kendimi sürekli korku sürekli kaygı çok saçma konularda acaba deliriyomuyum diyorum sürekli kendime pskolojik tedavide alıyorum selectra 100 mg a çıktık yeni acaba ondan mı yoğunlaştı sıkıntılarım çünkü hafiflemisti biraz olsun şimdi baya yoğun yine 😔