mom5445 YigtnAnnesi buğlem de güzel fakat son senelerde çok koyulan isimlerden ben popüler isimleri pek tutmuyorum ipek çok naif
Mommqueen YigtnAnnesi evet çok güzel ipek ismi asil duruyor buglem artık bayaağı oldu herkeste var yani klasikleşti ipek ismide klasik ama bi ağırlıgı asilliği var dıye düşünüyorum şahsen 🥰 ben olsam ipek koyardım saydgınz isimler arasından
mom1626 YigtnAnnesi Buğlem eskiden bana da güzel gelirdi ama şimdi çok klasikleşti sanki. İpekler daha naif ve aklı başında birilerini çağrıştırıyor bana 😬