diloska Migren ataklarım için kullanmıştım bu ilacı antidepresanlar arasında bırakması en zor olan ilaçlardan biriymiş.
Bıraktığımda çok ciddi problemler yaşadım ani tansiyon yükselmesi ve nabız artışıyla acilen hastanede gözümü açtım ve bırakabilmek için farklı ilaçlar kullandım.
Benimki migren rahatlatıcı olarak verilmişti fakat birçok uzman doktor bu ilacın verilmesi zorunlu olmadığı takdirde verilmemesi gerektiğini söylemişti.
Başka bir uzman görüşü almadan başlamamanızı öneririm.